piątek, 16 maja 2014

Robi się....

 

  Robi się chusta i zrobić się nie może. Wzorek już taki był. Pisałam o nim tu. Kolory cukierkowe. Chusta ma być prezentem imieninowym dla Ani, więc troszkę czasu jeszcze jest. Na dzień dzisiejszy ma się już bardziej ku końcowi. .
  Dostałam  wyróżnienie Liebster Award od Ursy. Dziękuję bardzo- sprawiło mi wielką radość.Ciąg dalszy zabawy wkrótce. 

   

Od miłej osóbki dostałam taką ślicznotę.
 
                                         POZDRAWIAM  SERDECZNIE  MAGDA  

5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta ma bardzo ładne kolory. Też jestem ciekawa jak będzie wyglądać.
    Bransoletka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu kolorki cudne już nie mogę się doczekać jak pokażesz efekt końcowy .
    Gratuluję wyróżnienia a prezenciki piękne
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie kolorki włóczki, trzymam kciuki za realizacje, gratuluje wyróŻnienia i ....piękny prezencik! :) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, będzie piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń