sobota, 25 stycznia 2014

Pora na ciasteczko

Dziś w chłodny zimowy wieczór polecam nasze ulubione ciasteczka z kleiku ryżowego. Upiekłam też ciasteczka owsiane z tego przepisu - http://edytawkuchni.blogspot.com/2014/01/ciasteczka-owsiane-z-czekolada.html. Wyszły bardzo smaczne, ale nie załapały się na sesję, bo baterie w aparacie odmówiły współpracy. Oto przepis może ktoś się skusi.
  
 CIASTECZKA Z KLEIKU RYŻOWEGO
1 opakowanie kleiku ryżowego
1 kostka masła lub margaryny
3 jajka
1 szklanka cukru
4 łyżki wiórków kokosowych
1 cukier waniliowy
1 łyżeczka proszku do pieczenia
Wszystkie składniki dokładnie zagnieść. Robić kulki wielkości orzecha włoskiego i układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. W kuleczkach robić dołeczki i napełniać marmoladą. Ciasteczek nie układać zbyt gęsto bo podczas pieczenia robią się z nich placuszki. Aby ułatwić sobie nakładanie marmolady, napełniam szpryce do tortów z duża końcówką i wtedy idzie o wiele sprawniej niż łyżeczką.



3 komentarze:

  1. Mniam ,mniam wyglądają przepysznie i pewnie takie są .Kiedyś podobne robiłam ,ale przepisu nie pamiętam więc dzięki za przypomnienie.
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYGLĄDAJĄ BARDZO APETYCZNIE, CHYBA SIę SKUSZĘ, ALE.... Monia na diecie!!!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacha bardzo pomysłowe, nie znałam takich i dzięki za przepis. Podaj mi adres mailowy to napiszę Ci o tej masie cukrowej. Buziaczki
    p.s.
    najlepiej odezwij się do mnie na pocztę aga23034@gmail.com

    OdpowiedzUsuń