poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Brzoskwinie u Artystek-Kolorystek

   Witam wszystkich serdecznie. Tradycji staje się zadość i przychodzę jak zwykle na końcu z moim kolorkiem. Cieszę się , że udało mi się zdążyć na nową odsłonę zabawy.  Bardzo powoli, ale staram się wracać do blogowego życia.  Kolor brzoskwiniowy nie jest moim ulubionym, ale całkiem znośnym. W sypialni od lat króluje brzoskwiniowy sad. Podczas malowania zamiary są na zmianę, kończy się tylko na zamiarach. . Oto moja brzoskwiniowa zakładeczka,  na zdjęciu kolor zupełnie nie podobny do rzeczywistego. 


8 komentarzy:

  1. Witaj , super , że wracasz i to na zabawe kolorkami . Cudna ta zakładka ,świetny ten wzorek .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną zakładkę tylko chabrową, ale musze przyznać, że ta Twoja w tych kolorkach prezentuje się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładeczka mi by się taka przydała od zaraz bo jestem molem książkowym i potrzebuje ich mnustwo pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka w pięknych kolorkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny wzór -świetna zakładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zakładka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ślicznie zakładka wyszła ,no i cieszę się ,ze jesteś znów z nami i teraz pozostaniesz na dłużej.Nowy kolorek już jest,także Madziu czekamy.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń