piątek, 4 września 2015

Nadrabiam zaległości

    Na początek sprawa bardzo ważna PODZIĘKOWANIA DLA BOŻENKI, od której dostałam prześliczny zupełnie nieoczekiwany prezencik. Bożenka bardzo pilnie śledzi komentarze i obdarowała mnie między innymi  kolczykami, które strasznie mi się podobały. Misternie wykonane serduszko z  maleńkich koraliczków, że zaczynam się zastanawiać czy ja nie potrzebuję okularów bo na pewno z takim maczkiem to bym się nie polubiła. Oto mój cały prezent. Jeszcze raz dziękuje
 ślicznie.


4 komentarze:

  1. Madziu fajnie ,że jednak pojawiasz się i wszystko ok.
    Śliczny prezent od Beatki dostałaś ,jesteś szczęściarą .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent dostałaś. Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezencik , wracaj na stałe i odzywaj się częściej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podoba. Niech to będzie zachęta dla Ciebie, byś częściej gościła w blogowym życiu. Czekam z utęsknieniem na Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń